Samsung rozwija usługi internetowe w telewizorach

Samsung Electronics Polska wprowadza kolejne funkcje internetowe w ramach usługi Internet@TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. Projekt powstał we współpracy z największymi dostawcami treści na polskim rynku: Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Dodano: 21 wrzesień 2010

Ogłoszone dzisiaj porozumienia stanowią zapowiedź nowej wizji rozwoju rynku multimedialnych telewizorów, jaką Samsung planuje na najbliższe lata. Zgodnie z nią telewizor stanie się multimedialnym centrum rozrywki, dostarczając wybrane i pożądane przez użytkownika treści w dogodnym dla niego momencie.

Wraz z zawarciem porozumień z Redefine Onet.pl i Agorą w ofercie Internet@TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco specjalnie na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Nowe aplikacje uzupełniają listę blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora w tym m.in. takich dostawców, jak: Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today, Picasa.

Nowe widgety powstające we współpracy z polskimi partnerami będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do TV odtwarzacza lub kina domowego blu-ray Samsung. Wystarczy jedynie podłączyć telewizor do sieci i wybrać opcję Internet@TV na pilocie zdalnego sterowania. W interfejsie użytkownika pojawią się dostępne aktualnie widgety, w tym m.in. treści na bieżąco tworzone przez polskich dostawców specjalnie na potrzeby telewizorów Samsung.

Usługa Internet@TV w telewizorach Samsung została wprowadzona dokładnie rok temu i w pilotażowej formie przyciągnęła dziesiątki tysięcy użytkowników. Dzięki tej pionierskiej funkcji w ciągu ostatniego roku telewizor zyskał status prawdziwego centrum domowej rozrywki, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tego typu urządzeń. W 2010 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV. Do dziś, z internetowych możliwości swoich telewizorów skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych. Celem firmy na najbliższe lata jest dalszy wzrost sprzedaży urządzeń obsługujących funkcje internetowe oraz zwiększenie liczby użytkowników usługi Internet@TV.

Wprowadzone jesienią br. widgety uzupełnią dotychczasową ofertę aplikacji internetowych w telewizorach Samsung o trzy nowe usługi:

ipla to aplikacja, która umożliwia użytkownikom dostęp do materiałów wideo na żądanie w wysokiej jakości. Treści oferowane przez największa telewizję internetową w Polsce to w większości materiały wyprodukowane na zlecenie Telewizji Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe i TV4 W sumie na widzów czeka ponad 10 tysięcy plików wideo stanowiących ok. 5 tysięcy godzin oglądania.

Tuba FM to widget, który daje możliwość odbioru stacji radiowych z najpopularniejszego w Polsce radia internetowego - portalu Tuba.fm, zawierającego ponad 30 tematycznych kanałów z różnymi rodzajami muzyki.

Onet.pl w telewizorach Samsung dostępny będzie w postaci trzech widgetów: Wiadomości, Biznes oraz Sport. W każdym znajdą się najświeższe informacje, aktualizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejsze wiadomości, notowania największych spółek giełdowych, czy najświeższe informacje sportowe z całego świata dostępne będą bezpośrednio na ekranie telewizora.

Odsłuchy subwoofera SVS SB-4000 w salonie Q21

Odsłuchy subwoofera SVS SB-4000 w salonie Q21

SVS SB-4000 jest subwooferem o otwartej obudowie i parametrach, spotykanych dotąd w zdecydowanie droższych modelach. Ma sprawdzać się zarówno jako niskotonowy głośnik efektowy w kinie domowym oraz wsparcie basu w odsłuchu stereo. Oferuje przy tym silny i głęboki, rozciągnięty bas.
Słuchawki Ultrasone gratis przy zakupie kolumn głośnikowych Monitor Audio

Słuchawki Ultrasone gratis przy zakupie kolumn...

Okazja. Teraz kupując kolumny głośnikowe MONITOR AUDIO z serii MONITOR, otrzymamy gratis słuchawki ULTRASONE. Promocja trwa do końca lutego 2018 r. lub wyczerpania zapasów.
Yaqin MC-100C w salonie Q21

Yaqin MC-100C w salonie Q21

Kto chce spróbować lampy w swoim systemie, ale jeszcze nie podjął decyzji, może wybrać się na odsłuchy do salonu Q21, który organizuje cykl prezentacji najnowszej lampowej integry Yaqin MC-100C.
Davis Acoustics w dystrybucji Trimex

Davis Acoustics w dystrybucji Trimex

Dodano: 12 grudzień 2018
Od 3 grudnia Trimex jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów marki Davis Acoustics. W ofercie firmy znajdują się kolumny z serii Dream, Héritage, Coubert, 30, Balthus, Discover i serii...
Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Dodano: 15 listopad 2018
Tonsil, polski producent nagłośnienia, przejął markę Sounddeco. Dzieki temu uzupełni ofertę, co pozwoli mu na ekspansję na rynku krajowym, a przede wszystkim zagranicznym. Po raz pierwszy oficjalna...
Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Dodano: 15 listopad 2018
W Białymstoku rozpoczął działalność nowy salon Top Hi-Fi & Video Design. To już 15. sklep tej ogólnopolskiej sieci specjalistycznych salonów audio-video. Zlokalizowany przy ul. Jurowieckiej 19...
Zobacz także
Audio - luty 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Zgodnie z zapowiedzią - druga część cyklu testów zespołów głośnikowych, a w niej pięć kolumn wolnostojących w zakresie 3600-3900 zł (za parę), konstrukcje jeszcze względnie niedrogie, a brzmienia - czasami już niezwykłe. Dla miłośników analogu test najlepszego ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Kolumny głośnikowe Q Acoustics Concept 300

Kolumny głośnikowe Q Acoustics Concept 300

Bazując na flagowym modelu Concept 500, Q Acoustics opracował nową konstrukcję, model Concept 300, która właśnie ma swoj...