Samsung rozwija usługi internetowe w telewizorach

Samsung Electronics Polska wprowadza kolejne funkcje internetowe w ramach usługi Internet@TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. Projekt powstał we współpracy z największymi dostawcami treści na polskim rynku: Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Dodano: 21 wrzesień 2010

Ogłoszone dzisiaj porozumienia stanowią zapowiedź nowej wizji rozwoju rynku multimedialnych telewizorów, jaką Samsung planuje na najbliższe lata. Zgodnie z nią telewizor stanie się multimedialnym centrum rozrywki, dostarczając wybrane i pożądane przez użytkownika treści w dogodnym dla niego momencie.

Wraz z zawarciem porozumień z Redefine Onet.pl i Agorą w ofercie Internet@TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco specjalnie na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Nowe aplikacje uzupełniają listę blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora w tym m.in. takich dostawców, jak: Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today, Picasa.

Nowe widgety powstające we współpracy z polskimi partnerami będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do TV odtwarzacza lub kina domowego blu-ray Samsung. Wystarczy jedynie podłączyć telewizor do sieci i wybrać opcję Internet@TV na pilocie zdalnego sterowania. W interfejsie użytkownika pojawią się dostępne aktualnie widgety, w tym m.in. treści na bieżąco tworzone przez polskich dostawców specjalnie na potrzeby telewizorów Samsung.

Usługa Internet@TV w telewizorach Samsung została wprowadzona dokładnie rok temu i w pilotażowej formie przyciągnęła dziesiątki tysięcy użytkowników. Dzięki tej pionierskiej funkcji w ciągu ostatniego roku telewizor zyskał status prawdziwego centrum domowej rozrywki, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tego typu urządzeń. W 2010 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV. Do dziś, z internetowych możliwości swoich telewizorów skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych. Celem firmy na najbliższe lata jest dalszy wzrost sprzedaży urządzeń obsługujących funkcje internetowe oraz zwiększenie liczby użytkowników usługi Internet@TV.

Wprowadzone jesienią br. widgety uzupełnią dotychczasową ofertę aplikacji internetowych w telewizorach Samsung o trzy nowe usługi:

ipla to aplikacja, która umożliwia użytkownikom dostęp do materiałów wideo na żądanie w wysokiej jakości. Treści oferowane przez największa telewizję internetową w Polsce to w większości materiały wyprodukowane na zlecenie Telewizji Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe i TV4 W sumie na widzów czeka ponad 10 tysięcy plików wideo stanowiących ok. 5 tysięcy godzin oglądania.

Tuba FM to widget, który daje możliwość odbioru stacji radiowych z najpopularniejszego w Polsce radia internetowego - portalu Tuba.fm, zawierającego ponad 30 tematycznych kanałów z różnymi rodzajami muzyki.

Onet.pl w telewizorach Samsung dostępny będzie w postaci trzech widgetów: Wiadomości, Biznes oraz Sport. W każdym znajdą się najświeższe informacje, aktualizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejsze wiadomości, notowania największych spółek giełdowych, czy najświeższe informacje sportowe z całego świata dostępne będą bezpośrednio na ekranie telewizora.

9. sprzętowych zestawów na 9. urodziny Pylon Audio

9. sprzętowych zestawów na 9. urodziny Pylon Audio

Z okazji 9. urodzin marki Pylon Audio salon Q21 z Pabianic przygotował 9 zestawów stereofonicznych oraz wielokanałowych, teraz do kupienia w atrakcyjnych cenach.
Lipcowa oferta specjalna Monitor Audio

Lipcowa oferta specjalna Monitor Audio

Lipiec to miesiąc, w którym możecie skorzystać w oferty specjalnej na zakup zestawów kolumn Monitor Audio Monitor w konfiguracji wielokanałowej. Na zakupy zaprasza salon Q21 z Pabianic.
Prezentacja kolumn JBL L100 Classic i muzyka na żywo

Prezentacja kolumn JBL L100 Classic i muzyka na...

W sobotę 20 lipca w salonie Audio Styl w Katowicach odbędzie się prezentacja kolumn JBL L100 Classic, której będzie towarzyszyła muzyka na żywo. W prezentacji weźmie także udział wzmacniacz zintegrowany Mark Levinson No 585.5.
Audio Klan oficjalnym przedstawicielem firmy Luxman w Polsce

Audio Klan oficjalnym przedstawicielem firmy Luxman w Polsce

Dodano: 27 czerwiec 2019
Japoński Luxman, ikona w świecie high-endowych urządzeń, ma nowego przedstawiciela w Polsce. Została nim firma Audio Klan. Już wkrótce w jej 12 salonach Top Hi-Fi & Video Design pojawi się...
Pro-Ject

Pro-Ject

Dodano: 4 czerwiec 2019
Wraz z początkiem czerwca br. portfolio produktowe Horn Distribution powiększyło się o wybrane linie produktów marki Pro-Ject, uznanego producenta wysokiej jakości gramofonów i innych urządzeń...
Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Ken Ishiwata żegna się z marką Marantz

Dodano: 16 maj 2019
Po 41 latach bycia czołową postacią dla Marantza Ken Ishiwata - jeszcze w tym miesiącu - odchodzi z firmy. Decyzja została podjęta przez obie strony po wygaśnięciu kontraktu starszego menedżera i...
Zobacz także
Audio - lipiec - sierpień 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

W tym numerze znajdziecie regularny test porównawczy (pięć wzmacniaczy za ok. 9000 zł), hi-endowe kolumny, gramofon, ale polecam przede wszystkim indywidualne testy pięciu urządzeń nowej generacji - soundbarów, głośników bezprzewodowych, systemów "all-in-one". ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Wzmacniacz zintegrowany ARCAM SA30

Wzmacniacz zintegrowany ARCAM SA30

Arcam wypuścił na rynek swój najnowszy wzmacniacz zintegrowany SA30. Jest on częścią serii HDA i został zaprojektowany w...