Samsung rozwija usługi internetowe w telewizorach

Samsung Electronics Polska wprowadza kolejne funkcje internetowe w ramach usługi Internet@TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. Projekt powstał we współpracy z największymi dostawcami treści na polskim rynku: Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Dodano: 21 wrzesień 2010

Ogłoszone dzisiaj porozumienia stanowią zapowiedź nowej wizji rozwoju rynku multimedialnych telewizorów, jaką Samsung planuje na najbliższe lata. Zgodnie z nią telewizor stanie się multimedialnym centrum rozrywki, dostarczając wybrane i pożądane przez użytkownika treści w dogodnym dla niego momencie.

Wraz z zawarciem porozumień z Redefine Onet.pl i Agorą w ofercie Internet@TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco specjalnie na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Nowe aplikacje uzupełniają listę blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora w tym m.in. takich dostawców, jak: Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today, Picasa.

Nowe widgety powstające we współpracy z polskimi partnerami będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do TV odtwarzacza lub kina domowego blu-ray Samsung. Wystarczy jedynie podłączyć telewizor do sieci i wybrać opcję Internet@TV na pilocie zdalnego sterowania. W interfejsie użytkownika pojawią się dostępne aktualnie widgety, w tym m.in. treści na bieżąco tworzone przez polskich dostawców specjalnie na potrzeby telewizorów Samsung.

Usługa Internet@TV w telewizorach Samsung została wprowadzona dokładnie rok temu i w pilotażowej formie przyciągnęła dziesiątki tysięcy użytkowników. Dzięki tej pionierskiej funkcji w ciągu ostatniego roku telewizor zyskał status prawdziwego centrum domowej rozrywki, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tego typu urządzeń. W 2010 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV. Do dziś, z internetowych możliwości swoich telewizorów skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych. Celem firmy na najbliższe lata jest dalszy wzrost sprzedaży urządzeń obsługujących funkcje internetowe oraz zwiększenie liczby użytkowników usługi Internet@TV.

Wprowadzone jesienią br. widgety uzupełnią dotychczasową ofertę aplikacji internetowych w telewizorach Samsung o trzy nowe usługi:

ipla to aplikacja, która umożliwia użytkownikom dostęp do materiałów wideo na żądanie w wysokiej jakości. Treści oferowane przez największa telewizję internetową w Polsce to w większości materiały wyprodukowane na zlecenie Telewizji Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe i TV4 W sumie na widzów czeka ponad 10 tysięcy plików wideo stanowiących ok. 5 tysięcy godzin oglądania.

Tuba FM to widget, który daje możliwość odbioru stacji radiowych z najpopularniejszego w Polsce radia internetowego - portalu Tuba.fm, zawierającego ponad 30 tematycznych kanałów z różnymi rodzajami muzyki.

Onet.pl w telewizorach Samsung dostępny będzie w postaci trzech widgetów: Wiadomości, Biznes oraz Sport. W każdym znajdą się najświeższe informacje, aktualizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejsze wiadomości, notowania największych spółek giełdowych, czy najświeższe informacje sportowe z całego świata dostępne będą bezpośrednio na ekranie telewizora.

Odsłuchy wzmacniacza zintegrowanego Moon 340i X w salonie Q21

Odsłuchy wzmacniacza zintegrowanego Moon 340i X...

Salon audio-video Q21 z Pabianic zaprasza na prezentację flagowej integry Moon 340i X.
Głośniki bezprzewodowe JBL Xtreme taniej w Audiohicie

Głośniki bezprzewodowe JBL Xtreme taniej w...

Bezprzewodowy głośnik JBL Xtreme teraz w nieco niższej cenie do kupienia na www.audiohit.pl. Jego cena została obniżona o 300 zł i wynosi 999 zł.
Odsłuchy słuchawek HiFiMAN Ananda w salonie Q21

Odsłuchy słuchawek HiFiMAN Ananda w salonie Q21

Salon audio-video Q21 z Pabianic zaprasza na premierowe odsłuchy słuchawek HiFiMan Ananda.
Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Dodano: 3 sierpień 2018
Salon Q21 z Pabianic został autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio. Firma zaprasza na odsłuchy, umożliwia też wypożyczenia urządzeń i zorganizowanie indywidualnych odsłuchów w domu...
Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Dodano: 12 lipiec 2018
Od 1 lipca 2018 roku firma Q21 została wyłącznym przedstawicielem marki Audiolab w Polsce. Zapowiada też niższe ceny urządzeń detalicznych.
Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Dodano: 2 lipiec 2018
Philips TV oraz Bowers & Wilkins zainicjowały współpracę, której celem jest stworzenie wybitnych produktów, wyznaczających referencyjny poziom parametrów audio i wideo wśród telewizorów.
Audio - lipiec - sierpień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Test porównawczy wzmacniaczy stereofonicznych w zakresie 2200-2800 zł pokazuje, jak bardzo się zmieniły, jak wiele dodatkowych funkcji można dzisiaj znaleźć w nawet niedrogich modelach.   Kilka kolejnych testów, już indywidualnych, wprowadza nie tylko nowe produkty, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nadszedł jak co roku wyczekiwany moment - wraz z kilkoma urządzeniami audio przenośnego prezentujemy w sumie 35 najlepsz...