Samsung rozwija usługi internetowe w telewizorach

Samsung Electronics Polska wprowadza kolejne funkcje internetowe w ramach usługi Internet@TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. Projekt powstał we współpracy z największymi dostawcami treści na polskim rynku: Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Dodano: 21 wrzesień 2010

Ogłoszone dzisiaj porozumienia stanowią zapowiedź nowej wizji rozwoju rynku multimedialnych telewizorów, jaką Samsung planuje na najbliższe lata. Zgodnie z nią telewizor stanie się multimedialnym centrum rozrywki, dostarczając wybrane i pożądane przez użytkownika treści w dogodnym dla niego momencie.

Wraz z zawarciem porozumień z Redefine Onet.pl i Agorą w ofercie Internet@TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco specjalnie na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Nowe aplikacje uzupełniają listę blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora w tym m.in. takich dostawców, jak: Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today, Picasa.

Nowe widgety powstające we współpracy z polskimi partnerami będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do TV odtwarzacza lub kina domowego blu-ray Samsung. Wystarczy jedynie podłączyć telewizor do sieci i wybrać opcję Internet@TV na pilocie zdalnego sterowania. W interfejsie użytkownika pojawią się dostępne aktualnie widgety, w tym m.in. treści na bieżąco tworzone przez polskich dostawców specjalnie na potrzeby telewizorów Samsung.

Usługa Internet@TV w telewizorach Samsung została wprowadzona dokładnie rok temu i w pilotażowej formie przyciągnęła dziesiątki tysięcy użytkowników. Dzięki tej pionierskiej funkcji w ciągu ostatniego roku telewizor zyskał status prawdziwego centrum domowej rozrywki, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tego typu urządzeń. W 2010 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV. Do dziś, z internetowych możliwości swoich telewizorów skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych. Celem firmy na najbliższe lata jest dalszy wzrost sprzedaży urządzeń obsługujących funkcje internetowe oraz zwiększenie liczby użytkowników usługi Internet@TV.

Wprowadzone jesienią br. widgety uzupełnią dotychczasową ofertę aplikacji internetowych w telewizorach Samsung o trzy nowe usługi:

ipla to aplikacja, która umożliwia użytkownikom dostęp do materiałów wideo na żądanie w wysokiej jakości. Treści oferowane przez największa telewizję internetową w Polsce to w większości materiały wyprodukowane na zlecenie Telewizji Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe i TV4 W sumie na widzów czeka ponad 10 tysięcy plików wideo stanowiących ok. 5 tysięcy godzin oglądania.

Tuba FM to widget, który daje możliwość odbioru stacji radiowych z najpopularniejszego w Polsce radia internetowego - portalu Tuba.fm, zawierającego ponad 30 tematycznych kanałów z różnymi rodzajami muzyki.

Onet.pl w telewizorach Samsung dostępny będzie w postaci trzech widgetów: Wiadomości, Biznes oraz Sport. W każdym znajdą się najświeższe informacje, aktualizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejsze wiadomości, notowania największych spółek giełdowych, czy najświeższe informacje sportowe z całego świata dostępne będą bezpośrednio na ekranie telewizora.

Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Jednym z największych tegorocznych wydarzeń w świecie słuchawek była premiera najnowszego modelu Meze Empyrean, pierwszych na świecie słuchawek isodynamicznych. Do swojej oferty dołącza je właśnie salon Q21 z Pabianic.
Klipsch Heresy III w salonie Q21

Klipsch Heresy III w salonie Q21

Klipsch Heresy III dają możliwość poczucia klimatu lat 70. Właśnie pojawiły się w ofercie salonu Q21, zatem zainteresowani mogą przybywać na odsłuchy.
Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Najnowszy odtwarzacz płyt firmy Pioneer pozwala odtwarzać materiały o jakości Ultra HD Blu-ray™, rozdzielczości czterokrotnie większej niż 1080p Full HD, w kinie domowym. Urządzenie trafiło do oferty salonu Meloman z Lublina.
Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Tonsil przejmuje markę Sounddeco. Od dziś Sounddeco by Tonsil

Dodano: 15 listopad 2018
Tonsil, polski producent nagłośnienia, przejął markę Sounddeco. Dzieki temu uzupełni ofertę, co pozwoli mu na ekspansję na rynku krajowym, a przede wszystkim zagranicznym. Po raz pierwszy oficjalna...
Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Salon Top Hi-Fi & Video Design teraz także w Białymstoku

Dodano: 15 listopad 2018
W Białymstoku rozpoczął działalność nowy salon Top Hi-Fi & Video Design. To już 15. sklep tej ogólnopolskiej sieci specjalistycznych salonów audio-video. Zlokalizowany przy ul. Jurowieckiej 19...
Największa w Polsce strefa winyli na Audio Video Show 2018

Największa w Polsce strefa winyli na Audio Video Show 2018

Dodano: 22 październik 2018
Audio Video Show jak co roku zaprasza miłośników analogowego brzmienia i czarnych krążków do odwiedzenia największej w Polsce strefy winyli, tradycyjnie zlokalizowanej na PGE Narodowym. Początek...
Zobacz także
Audio - grudzień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Tym razem nietrudno wskazać najważniejszy test numeru - to porównanie pięciu wzmacniaczy zintegrowanych, w cenie 7000–9000 zł. Pokazują nie tylko swoją własną kondycję, ale też dobrze demonstrują zmiany wśród ogółu wzmacniaczy. Każdy ma na pokładzie DAC-a, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Seria odtwarzaczy sieciowych Bluesound Generation 2i uzyskała certyfikat zgodności z technologią Apple AirPlay 2. Pozwal...