Samsung rozwija usługi internetowe w telewizorach

Samsung Electronics Polska wprowadza kolejne funkcje internetowe w ramach usługi Internet@TV dostępnej w telewizorach marki Samsung. Projekt powstał we współpracy z największymi dostawcami treści na polskim rynku: Redefine (widget ipla), Onet i Agora (twórca widgetu Tuba FM).
Dodano: 21 wrzesień 2010

Ogłoszone dzisiaj porozumienia stanowią zapowiedź nowej wizji rozwoju rynku multimedialnych telewizorów, jaką Samsung planuje na najbliższe lata. Zgodnie z nią telewizor stanie się multimedialnym centrum rozrywki, dostarczając wybrane i pożądane przez użytkownika treści w dogodnym dla niego momencie.

Wraz z zawarciem porozumień z Redefine Onet.pl i Agorą w ofercie Internet@TV pojawi się pięć nowych widgetów, tworzonych na bieżąco specjalnie na potrzeby polskich użytkowników telewizorów Samsung. Nowe aplikacje uzupełniają listę blisko 40 widgetów dostępnych bezpośrednio z poziomu telewizora w tym m.in. takich dostawców, jak: Facebook, Twitter, YouTube, Google, Accuweather, USA Today, Picasa.

Nowe widgety powstające we współpracy z polskimi partnerami będą dostępne w większości telewizorów marki Samsung serii 6 i wyższych. Użytkownicy modeli nie obsługujących funkcji Internet@TV mają możliwość skorzystania z niej poprzez podłączenie do TV odtwarzacza lub kina domowego blu-ray Samsung. Wystarczy jedynie podłączyć telewizor do sieci i wybrać opcję Internet@TV na pilocie zdalnego sterowania. W interfejsie użytkownika pojawią się dostępne aktualnie widgety, w tym m.in. treści na bieżąco tworzone przez polskich dostawców specjalnie na potrzeby telewizorów Samsung.

Usługa Internet@TV w telewizorach Samsung została wprowadzona dokładnie rok temu i w pilotażowej formie przyciągnęła dziesiątki tysięcy użytkowników. Dzięki tej pionierskiej funkcji w ciągu ostatniego roku telewizor zyskał status prawdziwego centrum domowej rozrywki, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tego typu urządzeń. W 2010 r. sprzedano w Polsce blisko 60 tysięcy telewizorów Samsung z funkcją Internet@TV. Do dziś, z internetowych możliwości swoich telewizorów skorzystało kilkadziesiąt tysięcy osób, generując ponad 1 milion odsłon widgetów lokalnych. Celem firmy na najbliższe lata jest dalszy wzrost sprzedaży urządzeń obsługujących funkcje internetowe oraz zwiększenie liczby użytkowników usługi Internet@TV.

Wprowadzone jesienią br. widgety uzupełnią dotychczasową ofertę aplikacji internetowych w telewizorach Samsung o trzy nowe usługi:

ipla to aplikacja, która umożliwia użytkownikom dostęp do materiałów wideo na żądanie w wysokiej jakości. Treści oferowane przez największa telewizję internetową w Polsce to w większości materiały wyprodukowane na zlecenie Telewizji Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat News, Polsat Play, Polsat Cafe i TV4 W sumie na widzów czeka ponad 10 tysięcy plików wideo stanowiących ok. 5 tysięcy godzin oglądania.

Tuba FM to widget, który daje możliwość odbioru stacji radiowych z najpopularniejszego w Polsce radia internetowego - portalu Tuba.fm, zawierającego ponad 30 tematycznych kanałów z różnymi rodzajami muzyki.

Onet.pl w telewizorach Samsung dostępny będzie w postaci trzech widgetów: Wiadomości, Biznes oraz Sport. W każdym znajdą się najświeższe informacje, aktualizowane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Najważniejsze wiadomości, notowania największych spółek giełdowych, czy najświeższe informacje sportowe z całego świata dostępne będą bezpośrednio na ekranie telewizora.

Pozostałe newsy sprzętowe

Zobacz wszystkie
Leben CS-600X z Adam Vox Set w salonie Q21

Leben CS-600X z Adam Vox Set w salonie Q21

Kolejne ciekawe prezentacje w salonie Q21. Tym razem zagrają Adam Vox Set oraz Leben CS600X.
Skompletuj system Arcam + Monitor Audio w promocyjnej cenie, a otrzymasz w prezencie słuchawki Ultrasone

Skompletuj system Arcam + Monitor Audio w...

Firma Audio Center Poland, wyłączny przedstawiciel w Polsce firm Arcam i Monitor Audio, z okazji Świąt Wielkanocnych przygotowała ciekawą promocję dotyczącą produktów tych marek.
Soundbar Samsung N650 teraz w promocyjnej cenie

Soundbar Samsung N650 teraz w promocyjnej cenie

Soundbar Samsung N650 to pierwszy model w ofercie Samsunga z technologią Acoustic Beam i trybem Gra. Do 21 kwietnia br. w wybranych sieciach sprzedaży będzie oferowany w promocyjnej cenie.
Exposure w RAFKO Dystrybucja

Exposure w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 11 kwiecień 2019
Firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Exposure, której produkty hołdują klasycznym analogowym rozwiązaniom hi-fi. Stanowią idealne uzupełnienie dotychczasowego portfolio...
Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Demo Room Samsung na Złotej 44 w Warszawie

Dodano: 5 kwiecień 2019
W centrum Warszawy, na 46. piętrze luksusowego budynku Złota 44, powstał Samsung Demo Room - przestrzeń, w której Samsung prezentuje swój 110-calowy ekran MicroLED w warunkach domowych. Wszystko po...
Nagrody iF World Design 2019 dla koncernu Harman

Nagrody iF World Design 2019 dla koncernu Harman

Dodano: 1 kwiecień 2019
iF World Design to jedne z największych i najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie designu, przyznawane od 65 lat. W tym roku HARMAN i jego zespół projektowy otrzymali aż 18 nagród za wybitne...
Zobacz także
Audio - kwiecień 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Mimo zmian na rynku i pojawiania się nowych kategorii urządzeń, wzmacniacze stereofoniczne zachowują mocną pozycję. Pięć modeli w przystępnej cenie 2000 zł tworzy ciekawy wybór, a przede wszystkim udostępnia przyzwoitą moc i jakość dźwięku. Znamienne dla ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Skompletuj system Arcam + Monitor Audio w promocyjnej cenie, a otrzymasz w prezencie słuchawki Ultrasone

Skompletuj system Arcam + Monitor Audio w promocyjnej cenie, a otrzymasz w prezencie słuchawki Ultrasone

Firma Audio Center Poland, wyłączny przedstawiciel w Polsce firm Arcam i Monitor Audio, z okazji Świąt Wielkanocnych prz...