Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

Druga odsłona kampanii reklamowej JBL "Hear the truth" rozpoczęta. Wcześniej produkty firmy zachwalał zespół Maroon 5, teraz pałczkę przejął sir Paul McCartney.

Dodano: 22 luty 2012

W niedzielę 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród Grammy po raz pierwszy zaprezentowano spot telewizyjny z jego udziałem.

Po kampanii telewizyjnej ukażą się bannery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartneya.

W nowym spocie reklamowym „Hear the truth” będzie można zobaczyć McCartneya wykonującego swój najnowszy singiel, „My Valentine”, pochodzący z albumu „Kisses on the Bottom”, który ukazał się 7 lutego tego roku.

Reklamówka "Hear the truth", w której Paul McCartney wykonuje piosenkę ze swojego ostatniego albumu, powstała w Londynie na początku tego roku. Jej reżyserem jest Martin Campbell ("Casino Royale"), twóra spotu z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon "Beautiful Sound".

W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.

Na zdjęciu Paul McCartney w słuchawkach AKG.

Newsy sprzętowe

Słuchawki JBL Free

JBL Free to bezprzewodowe słuchawki dokanałowe Bluetooth (4.2), które będą pracować dobę. ...

Apple AirPlay 2 w...

Seria odtwarzaczy sieciowych Bluesound Generation 2i uzyskała certyfikat zgodności z technologią ...

Filtr zasilania Taga Harmony...

Wydaje się, że problem złej jakości zasilania jest obecnie tematem żywszym niż kiedykolwiek ...
Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Słuchawki Meze Empyrean w salonie Q21

Dodano: 10 grudzień 2018
Jednym z największych tegorocznych wydarzeń w świecie słuchawek była premiera najnowszego modelu Meze Empyrean, pierwszych na świecie słuchawek isodynamicznych. Do swojej oferty dołącza je właśnie...
Klipsch Heresy III w salonie Q21

Klipsch Heresy III w salonie Q21

Dodano: 5 grudzień 2018
Klipsch Heresy III dają możliwość poczucia klimatu lat 70. Właśnie pojawiły się w ofercie salonu Q21, zatem zainteresowani mogą przybywać na odsłuchy.
Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Pioneer UDP-LX500 w ofercie salonu Meloman

Dodano: 5 grudzień 2018
Najnowszy odtwarzacz płyt firmy Pioneer pozwala odtwarzać materiały o jakości Ultra HD Blu-ray™, rozdzielczości czterokrotnie większej niż 1080p Full HD, w kinie domowym. Urządzenie trafiło do...
Zobacz także
Audio - grudzień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Tym razem nietrudno wskazać najważniejszy test numeru - to porównanie pięciu wzmacniaczy zintegrowanych, w cenie 7000–9000 zł. Pokazują nie tylko swoją własną kondycję, ale też dobrze demonstrują zmiany wśród ogółu wzmacniaczy. Każdy ma na pokładzie DAC-a, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Apple AirPlay 2 w urządzeniach Bluesound

Seria odtwarzaczy sieciowych Bluesound Generation 2i uzyskała certyfikat zgodności z technologią Apple AirPlay 2. Pozwal...