Paul McCartney twarzą kampanii reklamowej JBL

22 lutego 2012 Branżowe

Druga odsłona kampanii reklamowej JBL "Hear the truth" rozpoczęta. Wcześniej produkty firmy zachwalał zespół Maroon 5, teraz pałczkę przejął sir Paul McCartney.

W niedzielę 12 lutego podczas ceremonii rozdania nagród Grammy po raz pierwszy zaprezentowano spot telewizyjny z jego udziałem.

Po kampanii telewizyjnej ukażą się bannery internetowe oraz reklama w prasie. JBL będzie także sponsorem letniej trasy koncertowej Paula McCartneya.

W nowym spocie reklamowym „Hear the truth” będzie można zobaczyć McCartneya wykonującego swój najnowszy singiel, „My Valentine”, pochodzący z albumu „Kisses on the Bottom”, który ukazał się 7 lutego tego roku.

Reklamówka "Hear the truth", w której Paul McCartney wykonuje piosenkę ze swojego ostatniego albumu, powstała w Londynie na początku tego roku. Jej reżyserem jest Martin Campbell ("Casino Royale"), twóra spotu z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon "Beautiful Sound".

W roku 2012 w reklamach JBL pojawią się również inni znani artyści.

Na zdjęciu Paul McCartney w słuchawkach AKG.

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta marzec 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio kwiecień 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu